lördag 14 mars 2015

Ivf-spruta gör mig till en sömntuta

Hormonerna fortsätter att köra slut på mig. Eller vad sägs om att jag fortfarande är trött efter dagens fem timmar(!) långa powernap? Skönt att dosen trappas ner ytterligare i kväll och att de sista sprutorna tas i morgon. Inte en dag för tidigt.

I kväll tänkte jag ändå försöka hålla mig vaken framför Melodifestivalen på teven. Det känns som en lagom hög ambitionsnivå. Jag tänkte till och med ta mitt ansvar, haha, och rösta på rätt låt. Jag har bara hört fyra av låtarna, tror jag, varav någon på radio. Min inför-analys är att Måns Zelmerlöw säkert vinner. Men fy så mainstream låt. Jag hejar på Jon-Henrik Fjällgren! Men så är jag oerhört svag för popjojk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina