måndag 1 juni 2015

Nyfiken i en strut

Nu är Tobias på socialkontoret för att göra sin djupintervju. Ååh, vad det hade varit intressant att vara en fluga på väggen där. Tobias brukar reta mig för att jag så ofta vill höra honom berätta om sin barndom och han brukar inte komma på några bra saker att säga för att han redan berättat allt han kan komma på, tycker han. Så ibland kommer han på något och jag är nästintill redo med popcorn.

Jag å andra sidan … Ja, vi kan säga att Tobias inte direkt behöver be mig att berätta. Jag är så himla extrovert och analytisk när det kommer till barndomsminnen och berättar gärna för Tobias. Bland det roligaste med att träffa kompisar till honom är just om de börjar snacka barndomsminnen eller nästan ännu hellre tonårsminnen. Fram med popcornen, tänker jag.

Haha, ser framför mig att familjerättssekreteraren sitter där och frossar i popcorn medan Tobias svarar på frågorna. Sorry om ni blev lite sugna på popcorn när ni läste detta.

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina