fredag 13 november 2015

Fördelen med hektiska veckor

Jag kan inte riktigt  i ord, knappt i en gif, beskriva hur jag mår efter denna vecka. Det har varit en sjukt hektisk vecka på jobbet, ingen lugn dag fast ganska bra vecka ändå. Det blir ju lätt så i perioder när man jobbar med nyheter. Nu är det i alla fall helg och kroppen kommer nog behöva mycket vila.

Hela veckan:

Jag på jobbet


via GIPHY

Jag efter jobbet


via GIPHY

Fördelen med en hektisk arbetsvecka nuförtiden? "Tjoff!" säger det bara och så är man en vecka närmare sitt barn. Och bara en sådan sak, att komma närmare sitt barn, är ju något som till och med får en att längta till nya veckor och måndagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina