måndag 2 november 2015

Två veckor avklarade

Den senaste veckan har varit hektisk, på något sätt. Eller, egentligen inte. Men jag har faktiskt ägnat mig lite åt träningen och läsningen. Stickningen/virkningen återstår fortfarande.

Nu har två veckor rusat förbi sedan vi fick vår plats i kön och jag har verkligen inte hunnit ringa och fråga hur allt det där egentligen fungerar. Hur det än är, så står vi ju där vi är så det behöver nog inte vara så bråttom. Två veckor närmare än … för två veckor sedan kan man konstatera att vi är hur man än vrider och vänder på det.

Får se hur denna vecka ska gå undan, det blir inte genom träning i alla fall. Ni vet väl vad som händer när man börjar träna efter långt uppehåll? Fast jag vill egentligen inte skylla min dunderförkylning på mig själv, utan snarare min man som riktigt började hårdträna och blev sjuk … och sedan blev nästan frisk och smittade ner sin fru som tränat alldeles lagom. Tur han är söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina