fredag 29 januari 2016

Ett till barnbesked från Taiwan

Det har ju förresten kommit ett St Lucy-barnbesked! Jag fick reda på det i en Facebookgrupp i fredags förra veckan. Bara någon timme efter att jag skrivit om barnbeskedet från Cathwel och lade till "Nu väntar vi bara på att årets första barnbesked från St Lucy ska komma!" … Det var lite fränt. Den här veckan blev barnbeskedet officiellt på BV:s hemsida. Underbart! En familj som hittat varandra.

Vi är inställda på att vårt barnbesked är en bra bit bort, jag skulle väl svimma om de ringde i februari eller mars. Senare i vår vore otroligt roligt, även om inte det heller är särskilt väntat så är det väl inte lika osannolikt. Men i morgon har vi tänkt hämta tapeterna som vi beställt till barnrummet. Det blir nog en sådan stund när vi för ett tag får känna oss lite närmare vårt barn. Om några veckor eller någon månad tapetserar vi tillsammans med Tobias föräldrar. När det är klart kommer väl jag och svärmor råka snyfta lite tillsammans kan jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina