söndag 29 maj 2016

Saffranskaka och billån

Vi har bilproblem och i dag kom min mamma till Avesta med sin bil – och en saffranskaka. Hur ljuv får man vara egentligen?

Hoppas ni haft en fin dag, alla supermammor därute! Jag har, som många av er, världens bästa mamma och jag längtar så otroligt mycket efter att själv få sälla mig till den skaran som jag även vet att så många av er som läser här gör. Vi tålmodiga, starka kvinnor. Hoppas det ska vara vår tur snart.

Jag och vårt barn vi väntar på kommer nog inte vara helt olik mig och min mamma på bild för sisådär 25 år sedan, fast lite tvärtom då.
Då. Mamma och jag, 88-89 nån gång.
Nu. Fortfarande en av mina bästa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina