onsdag 13 juli 2016

Lilla lathunden för kommentarer

Jag har försökt luska i varför det inte fungerar för en del att kommentera. Via Google och egna erfarenheter kommer jag fram till två orsaker och lösningar:

1. Webbläsaren. Via datorn använder jag nästan uteslutande Chrome när jag svarar på kommentarer och det fungerar bra för mig. Om du har problem med en annan webbläsare kan det vara värt att prova ett byte.

2. Mobilen. När jag försöker kommentera i min eller andras bloggar i mobilen, där jag använder Safari, har jag märkt att det trilskas ibland inte minst om jag suddar ut en bokstav eller vill lägga till något tidigare i texten. Då måste jag trycka på "klar" innan jag kan gå in i textfältet igen och fortsätta skriva och slutligen skicka iväg kommentaren.

Hoppas att det är så lättlöst för de flesta av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina