fredag 28 oktober 2016

En vecka närmare vår dotter

Hurra! I dag är det en vecka sedan barnbeskedet och ÄNTLIGEN är helgerna återigen ett välkommet inslag! Men alltså en vecka ... Det känns som att hon funnits i våra liv så mycket längre än så. Det gör mig ibland lite nervös över hur långa dessa potentiella 29 veckor vi har framför oss ska kännas.


via GIPHY

Den här helgen har jag längtat efter hela veckan, för när Tobias slutat jobba beger vi oss mot Gimo och blivande farmor och farfar och blivande farbror, förstås. Så mysigt att en gång till få återuppleva barnbeskedet genom att prata om det och även fira vår dotters födelsedag.

Evelina undrade bland annat om jag inte kunde berätta lite mer om barnbeskedet och visst vill jag göra det. Jag började med ett inlägg här men suddade ut då det är fortfarande alldeles för rörigt att sammanfatta. Jag har börjat få lite distans till det men kanske behövs mer. Själva kärnan är ju busenkel, men jag vill ju verkligen gå på detaljnivå. Kanske lossnar den skrivkrampen lite senare i dag så att jag kan tidspublicera ett separat inlägg under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina