måndag 3 oktober 2016

Femtio veckor

It's not where you come from
It's where you belong
Nothin' I would trade
I wouldn't have it any other way

You're surrounded by love
and you're wanted
So never feel alone
You are home with me
Right where you belong


Fritt översatt:
Det är inte var du kommer ifrån
Det handlar om var du hör hemma
Ingenting jag skulle byta bort
Jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt

Du är omringad av kärlek
och du är önskad
Så känn dig aldrig ensam
Du är här med mig
Precis där du hör hemma


Hela Kari Kimmels ljuvliga sång hittar du här. Det är för övrigt temasången till en annan bra serie jag börjat följa. The Fosters handlar om en familj med mycket kärlek. Det är mammorna Stef och Lena och i familjen finns både biologiska barn, adopterade barn och fosterbarn.

2 kommentarer:

  1. Helt underbar text ❤. Kram från blivande farmor. ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var den fin. Tänkte att du också skulle gilla den <3 Kram

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina