tisdag 22 november 2016

Stillar nerverna med lite plock

Vet inte riktigt hur jag tänkte men hade nog väntat mig att våra rek-brev skulle ha nått sin destination i dag. Men enligt spårningen tuggar de fortfarande på en postterminal i Avesta. Ingen uppdatering sedan igår eftermiddag.

Låt oss hoppas att de kommit längre än så.

Jag blir hur som helst lite rastlös och har börjat att plocka lite. Först började det så smått på jobbet, sedan fortsatte det när jag kom hem. Plocka och göra lite måsten. Skönt, men nu är jag trött. När väl mycket är gjort, blir sugen på att föra grejer på tippen och röja undan i garaget, kanske jag plockat mig hela vägen till det där gymmet som plockar pengar av mig varje månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina