tisdag 4 april 2017

Vi håller andan

Det där gröna ljuset som vi hoppades skulle komma igår eller i dag har inte kommit ännu utan vi får snällt vänta med bokningarna. Det är sjukt frustrerande och vi håller andan.

Tobias får ur sig frustrationen genom att spela tv-spel med kompisarna, något han dessutom gärna passar på med eftersom det inte blir så mycket av den varan framöver. Jag ... Jag får ur mig frustrationen genom att chatta med den andra St Lucy-mamman om flygbiljetter. Vi har nu börjat kolla på Thai Airways i stället. Det verkar väldigt bra att ha ett byte tidigt på natten (Bangkok) i stället för tidigt på morgonen (Amsterdam). Vi resonerar också att mentalt är det lättare att drabbas av en försening tidigt på resan, än när man nästan är framme.

Igår eftermiddag var det som sagt också jobbigt att inte få klartecken, utan i stället ett "ni måste avvakta". Då underlättade det verkligen för måendet att det kom ett paket med posten! Hanna fick jordens sötaste outfit tillsammans med solglasögon och hårklämmor från några av mina Gällivarevänner som jag inte träffat på evigheter! Det var så fint och när det var dags för måndagens träningspass hade jag så otroligt mycket energi som jag inte hade haft om det inte var för det där brevet. Så Tobias föreslog att jag skulle be dem skicka presenter varje dag nu fram till Taiwan, haha.

Nu tänkte jag sysselsätta mig med det det som jag "passar på" att göra innan vi är tre i familjen - och det är att plöja igenom Grey's Anatomy på Viaplay.



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina