tisdag 16 maj 2017

Letar pappas hand

Hurra! Vi hade en rolig dag tre, med mycket lek och stim. Men det var jättejobbigt när mamma och pappa inte förstod vad jag ville. Ville inte äta frukost, ville inte vila middag, ville inte äta mat, ville inte sova. Så dagen kändes lång. Men i dag har mamma och pappa vässat sina föräldraskills lite, så vi är alla tre lite gladare.

Igår började jag leta pappas hand lite oftare och nu får han flera gånger hålla mig kortare stunder. Mammas famn är fortfarande svårslagen, men på natten väljer jag faktiskt pappas sida av sängen.


4 kommentarer:

  1. Åh❤️ Det är fantastiskt att få följa er resa!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul det är att få följa era dagar, det verkar som ni har det riktigt mysigt.
    Härligt att Hanna söker sig mer och mer till Tobias oxå,så du får lite andrum.
    Ni tre kommer bli ett riktigt bra team det är jag säker på.
    Åh..... vad jag längtar till på lördag, när jag får träffa lillprinsessan på riktigt.😍
    Ha det så bra de dagar ni har kvar i Taiwan.
    Kram på er!❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  3. Det är så roligt att få följa er på den fina resan och jag hoppas att ni fortsätter att skriva när ni kommer hem.
    Stort lycka till!
    /Berith

    SvaraRadera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina